Selasa, 6 Januari 2015

PERUBATAN HOMEOPATHY HASAN


Assalamualaikum korang...hepi new year 2015...Alhamdulilah masih diberi kesempatan untuk melihat bumi allah nan permai ini...;) Mood yang teramat busy tak dapat nak update blog sangat...cabaran dan debaran 2015 semakin terasa..hahaha...boleh gitu..? apa azam tahun baru korang..?dah tercapai ke belum..?so far aku ada yg dah tercapai...dan ada yang terdelay ke tahun ni...hahaha...biasa la mak jemahkan....keje kalau takde delay itu bukan mak jemah...;p ok tak mau story pasal azam tahun baru la...sebab azam aku stay sama jer...nak keluarga yang bahagia...hihihi...mak jemah takde azam yang gempak-gempak...tu pun dah cukup selain dari azam nak kuruskan badan ni huhu..

Ok story bila nie aku dah lupa..tapi rasanya 2-3 minggu punye story...baru terhengeh2 nak update...
niat nak bawak anak-anak ke perubatan homeopathy hasan ni dah lama..asyik tertangguh jer...cik hubby busy la..kalau tak tu aku pulak yang busy...so aritu aku dengan cik hubby decide nak bawak jugak dorang...kebetulan cik hubby cuti...so jom la redah...tapi sebelum kitaorang pergi tu,cik hubby dah call...ustaz tu cakap datang je harini bukak..so mari la kita bawak anak2 ye...memandangkan anak2 aku aritu memang kurang sehat...demam asyik on off je..naik menyampah pulak aku nak kasi makan ubat klinik....surutnya takde pun..camtu jugak..buat abis duit laki aku dgn panel je..so tak payah la..mari la kita try cara perubatan homeopathy pulak...so far alhamdulilah...dengan izin allah...semuanya di permudahkan...



 korang kalau nak try perubatan homeopathy hasan ni boleh lah pegi...senang sangat...wase kan ada..heheh... nie alamatnya ye.. lot 2.08 kompleks PKNS 43650 bandar baru bangi..kalau tak jumpa call klinik je terus... 03-89267831 jangan call aku pulak ye..tak reti aku nk tunjuk jalan tu...hahaha..




suasana sama jer macam klinik biasa yang korang selalu pegi tu...tapi awas...sejuk....hahaha...
suasana yang selesa dan bersih..yang jaga kuater pertanyaan tu pun hensem...sejuk je mata memandang..heppp ina....hahaha...tapi serius...memang sejuk mata memandang...sejuk mata je ye...korang jangan fikir macam2...mungkin tu  anak-anak ustaz hasan kot...time aku pegi ni ustaz hasan takde...so anak dia yang rawat...tak banyak cakap sangat...dah alang2 sampai kat sini kan..aku berubat la sekali untuk resdung anak-anak aku ni...cume kena pantang la sikit...tu yang lemah sangat tu....huhu...tapi takpe kita try...dan sampai la sehingga hari ni aku update blog nie.... anak-anak aku masih teruskan makan ubat yang doctor nie kasi...Alhamdulilah ada banyak perubahan...yang paling aku nampak sangat2 perubahan kat dhania.....massyallah.....selalunya time pagi..boleh katakan setiap pagi tau...dhania akan bersin dan hidung berair...paling tak boleh blahh..siap gosok-gosok mata tu...dah macam nak terkeluar biji mata tu dia kejekan...sawan aku...hahaha...paling kesian kalau kena teruk sangat memang tergaanggu la kalau dia nak belajar kat sekolah...serius kesian sangat2...memang takde mood la dia...kejap-kejap bersin..pastu hidung berair...belum masuk bab mata berair lagi...perghhh hebat dugaan kat dia....now alhamdulilah takde lagi...nak kata baik terus mungkin makan masa,tapi memang nampak perubahannya sangat2...syukur alhamdulilah...mungkin dhania ni pun jenis tak makan makanan seafood...so senang sikit la dia nk sembuh...berbeza sikit dengan kakak dalilah dia tu..semua dia bedal....jenis tekak macam aku sikit...hahaha...asal nampak bedal....;p tapi alhamdulilah...kakak dalilah pun ada nampak sedikit perubahan...hari2 aku tanya ada perubahan tak...dia cakap ada...kurang dah sikit nak bersin...alhamdulilah....sama la dekat bby dina...budak sorang nie pun memang dapat penyakit babahnya...semua anak-anak aku sama jer..asal bangun pagi je start la...kekadang tu sampai 2-3 hari bersin je...ya allah rimasnya la aku rasa...alhamdulilah dengan izin allah... anak-anak aku semakin sembuh.....semoga lepas ni semakin ceria dan pulih sepenuhnya resdung dorang...terima kasih ya allah...pasni kalau ubat dah abis...aku ingat nak teruskan rawatan kat sana..asal anak demam je aku nak bawak gie klinik homeopathy hasan nie jela..lagipun lebih murah dari klinik biasa....so pada korang yang nak try tu...memang aku galakkan sangat-sangat...bawak la anak-anak korang ke sana..kalau tak sehat ke...bukan anak-anak je..kita yang dah tua nie pun boleh berubat tau...pendek kata semua boleh...pasni aku pulak nak try amik ubat sakit kepala...sebab ada masa2 sakit jugak kepala aku ni...cuma tahan tak tahan jela aku nak pantang makan hahaha...kalau anak-anak tu bolah jugak aku controlkan...tapi kalau mak budak...harap maklum la...hahaha....bila sakit haru....;p


Nie la rupa ubat homeopathy hasan...kecil2 comey je...time makan pun berbeza macam ubat biasa...dah abis satu botol...kena sambung makan yang lgi satu botol...now anak-anak aku masih makan lagi...tinggal lagi satu botol je...doctor tu pun cakap...dalam masa sebulan jugak nak abiskan ubat-ubat  ni....
Baby dina suka betul ubat homeopathy ni..kejap2 dia mintak nak makan..nasib baik jugak la time dia mkan setiap 1 jam...memang suka la dia...siap cakap 'mama nak makan ubat' hahaha...mau tak suka ubatnya macam gula-gula..memang laju la dia duk isap....  

So pada korang yang nak try berubat secara homeopathy boleh la call doctor hasan ni ok...tak rugi pun kalau korang try...dari makan ubat klinik je...asyik telan dadah je...better korang telan ubat homeopathy ni..ada jugak faedahnya...hehehe...ok selamat mencuba ye...;)











Tiada ulasan:

Catat Ulasan