Isnin, 3 Oktober 2016

AHMAD LIM BLACK PANCAKE (area wangsamaju,section 1)


Penangan viral kat FB,tak pasal-pasal abg ajoi kena melayan pe'el aku...24 jam anak tekak tu teringin jer kan..hahaha..kalau ada isi ok lah jugak...;p

Ok memandangkan ramai sungguh duk pm adik ina tanya cafe ni kat mane..sedap ke idokkk..so gigih lah adik ina update kat blog ni haaa..so pasni takyah la susah-susah nak cari cafe pancake ni kat mane k..senang sangat...tapi sebelum tu korang cuci mata dulu dan sila lah terliur..hahaha




 tu harga dan menu...ada peanut cheese,nutella,toblerone pun ada...ehh betul ke aku spelling tu? 
nasib korang lah..janji korang faham...maaf lah camera aku sekarang ni tengah blurr mcm tuan blog ni jugak...malas pulak nak pinjam hset abg ajoi...;p


 kecil je ye cafe ni...pasni kalau dah betul2 viral..aku rasa tuan kedai ni kena besarkan lagi...tapi jangan risau,stay ada kerusi dan meja untuk korang nak duduk menunggu...nak makan kat situ pun boleh..tapi aku bedal dalam kete je..aman..so takde la tuan kedai ni namapk muka comot  adik ina duk jilat2 choclate and cheese tu...hahaha...



 so korang boleh tunggu dalam masa 15 minit k..kalau yang jenis tak sabar tu..sila jangan datang ye...hahaha...tapi pada aku...berbaloi korang tunggu..sebab sedap..;)



 waiting..cukup 15 minit adik ina tunggu...hehehe..



 Taadaaaaa...!! macam kotak pizza...hehehe...

 haaaa terliurrr ke idokkk...??? sila jilat skrin..;) yang aku punye ni nutella cheese...Ya Allah sedap sangat-sangat...pada penggemar choclate memang suka lah kan macam aku nie...sebab tu kg susah nak burn..hahaha...tapi hakak peduli apa..janji hakak bahagia bila dapat choc..;p





 see..?? bersungguh ok abg ajoi menikmati kesedapan pancake ni...;p mesti korang nak tahukan rasa dia macam mane...ok senang jer..macam kuih apam balik..bezanya takde jagung or gula..lebih pada choc and cheese...boleh tahan sedap...so far anak tekak aku ni macam nak repeat lagi...tu maknanya memang kena dengan selera aku...cuma harga agak mahal la sikit..tapi aku faham lah sebab ada choc,cheese..pastu pancake ni pun boleh tahan besar macam pizza yang saiz large tu..so untuk kami satu family memang puas lah makan...paling best..korang kena makan time panas-panas..memang superbb...;) harga yang aku nie RM35.00...berbaloi ...


 hahaha..tinggal seketoi jer semua dah tak larat...akhirnya abg ajoi jugak jadi mangsa..;p
plaese jangan menbazir ye..walaupun abg ajoi yang belanja...;p


Now aku nak share location kat mane cafe pancake ni k...
seksyen 1,wangsamaju (bersebelahan 7 eleven) 
landmark : BSN wangsamaju, LHDN wangsamaju , AEON mangsamaju..
open dari 4 petang - 11 malam

so senang jer kan..apa lagi pegi serbu reramai ye...susah sangat kalau tak jumpa korang call je la mamat ni...01192039501... sekarang ni dah senang...wase pun ada..insyallah tak sesatnya korang klu guna wase...so far takde pulak aku sesat...hahaha...

selamat mencuba uolss..;)


*Sorry kalau banyak taypo...mood kebusyan *





Tiada ulasan:

Catat Ulasan