Ahad, 23 April 2017

HARI ANUGERAH KECEMERLANGAN KAKAK ILA/DHANIA (2016)

Rupanya dalam tak sedar aku lupa nak update masa hari anugerah kecemerlangan dhania tahun lepas...huhu...time hari anugerah kakak ila aritu...baru teringat rupanya aku tak update lagi...duk cari-cari kat blog...memang sah tak update....so senang cete boleh lah update terus sekali...memandangkan sekolah kakak ila,baru buat tahun ni...kita himpun lah sekali story tu k...


bergambar tu wajib ye...hehehe...


 tahniah untuk adik dhania...semoga terus kekal cemerlang...jangan tinggal solat..
tahun ni dhania dan darjah 5...agak mencabar jugak semua subjet...takpe lah..belajar je pelan-pelan....pejalanan anak-anak mama masih jauh lagi...



dhania bersama kekawan kelasnya...tahniah untuk kekawan adik dhania jugak...


 with mama yang sporting,singa dan kadangkala kuat membebel...hahaha...
tu memang wajib ye...


Hari anugerah kat sekolah Agama...
tahniah adik...



Ok pendekkan cerita je...kita masuk part kakak ila pulak ye...time ni,abg ajoi tak dapat nak join sekali..sebab kakak ila call..budak-bidak tak boleh bawak masuk dewan...ok fine...so terpaksa lah aku jer yang terjah...abg ajoi ambil alih tugas menjaga anak-anak...takkan tak nak pergikan tengok hari gembira anak aku..huhu..mahu kecewa lah kakak nanti...Walaupun aku agak frust lah sebab budak-budak tak boleh bawak masuk sekali...mungkin faktor tak nak budak-budak bising.....sebab majlis ni,dibuat sekali dengan konvokesyen ex student tingkatan 5...ok takpe je..i cuba untuk memahami...hihi...



 Walaupun senget aku snap....senget macam aku jugak gambar ni...time ni aku malas nak bangun...kang nampak macam sakai sangat....hahaha...mood kalau kena datang sesorang memang camni...ambil gambar asal boleh je...janji ada gambar ye...


 boleh tahan majlisnya...macam konvokesyen U...siap ada gamelang bagai......
maklum lah,ni pertama kali ada anak sekolah menengah....



 hanya dapat snap gambar ni je...tengah nak snap tu,boleh pulak handphone hang...hampeh betul..
padahal aku bawak cemera..tapi lupa..hahaha...kalau dah ribut memang gitu lah kan rupanya...;p
so tabah jela..tunggu lah gambar betul-betul cantik nanti cikgu kasi...mama buat frame besar-besar nanti ye...hahaha...


 terus cari kakak ila...semata-mata nak snap gambar...hahaha..
kemain lah siap berhias bagai haa...rajin betul budak-budak ni...lawa gitu...dah macan majlis kahwin...nasib baik babah tak ikut...kalau tak...pengsan babah korang mama ajak berposing kat belakang tu...;p



kakak ila bersama alya...

settle je majlis...terus cabut balik...babah dah tunggu kat rumah..dah siap-siapkan anak-anak..nak bawak keluar makan....aku pulak dari pagi tak sempat nak sarapan .....terus kebulur nak cari nasi jugak...punye lah laporkan...huhu...


ok tu jer nak update..janji gambar semua dah save kat dalam blog lebam birat ni.....;)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan