Rabu, 2 Ogos 2017

ROCK SOLID PINK 2017



Hai korang...gigih tau malam nie adik ina update blog...story yang holiday kat pangkor pun masih pending lagi...tetiba muncul story running event...nampak tak kesungguhan adik ina disitu..? nak kata kesungguhan nak bercerita tak jugak..lebih gedix nak save gambar je....hahaha

Ini adalah running event aku yang kedua...tu pun setelah diracun oleh cousin aku yang super aktif tu...kali ni lagi best sebab cousin aku syu pun ada sekali...pastu kawan dia erni (kalau tak silap aku namanya erni..mak ni pelupa) dari seremban pun join jugak...semua pale gila-gila..so memang running kali ni,lebih banyak selfie,gelak dan berjalan hahaha....padahal cousin aku yang kak lin..dah pecut tinggalkan kami...kak lin usah kita heran..sebab dia memang aktif bersukan...kihkihkih...


 gambar tayang kasut tu wajib ye....usah korang nak pertingkaikan...janji kasut kami semua lawa...;p


 nampak tak sempat lagi aku ajak selfie..time ni kitaorang dah 6km...serius penat gila...kaki aku ni boleh tahan nak kejang jugak...gila ko...10km ye...yang hari tu 5km pun aku semput...ni kan 10km...tapi alhamdulilah...walaupun larian agak slow kali ni...misi untuk dapatkan medal dan kejar masa tu masih tercapai...walaupun agak slow....janji sampai ke garis penamat...tapi itu semua tidak mematahkan semangat adik ina untuk join next event lagi...yiihaaaa....


 kami jela yang selfie...kak lin dah menghilang....;p

yang tudung biru tu cousin aku kak lin..laju kedepan dah dia tinggalkan kitaorang...jenuh lah lama dia nak tunggu kami ni sampai ke garis penamat...nasib lah ye kak lin...ajak lagi kami hehe...
yang depan sekali sebelah kak lin tu..erni..kawan cousin aku syu...erni ni instructor zumba tau...hebatkan...terus adik ina rasa nak terkinja hahaha....yang sebelah aku,tula syu....comelkan...anak dah 3..maintain je...macam adik ina jugak...ehhh tetiba pulak terpuji diri sendiri....sila muntah ye....ngee...;p


 time ni dah settle berlari..walaupun berpeluh-peluh bucuk masam semua...selfie tetap ye...


lagi dan terus lagi selfie...


 wajah-wajah ceria...gila tak ceria...penat kami berlari sambil semata-mata nak kan medal....haha


 thanks adik2 yang tolong snapkan gambar kami yang cukup comel ni...


yeayyy...akhirnya kami berjaya melepasi 10km....
tak sabar tunggu lagi 2 minggu dari sekarang...sila hadap kaki sakit lagi ye...huhu....

thanks sangat-sangat kat abg ajoi sebab very supportive...sentiasa bantu wife dia dalam apa cara sekali pun...tak sabar nak beraksi dengan abg ajoikan..tapi abg ajoi asyik busy je..so takpe lah...biar lah adik ina kumpul dulu medal banyak-banyak sampai abg ajoi jeles k...hehe...

ok tu jerr...tiada pengisian yang penting...janji harini hajat adik ina tercapai nak update blog...
good nite korang...mata dah nak terkatup ni...besok stay ada urusan penting nak kena settlekan...








Tiada ulasan:

Catat Ulasan